SpellForce 2 – Shadow Wars

A Spellforce 2 – Shadow Wars kombinációja a stratégiának és az RPG-nek, amit a Phenomic fejlesztett.

A játék semmiben nem különbözik a hagyományos stratégiai játékoktól, kapsz egy főépület, építő egységeket és indulhat is a játék. 3 féle nyersanyag kapott helyet a játékban: Ezüst, Kő, Lenya

  • Történet

A játék főszereplője karakterünk lesz, akit az elején lehet kiválasztani, ami csak annyiból áll, hogy eldöntöd nő vagy férfi legyen és egy arckinézetet választasz neki. Főhősünk egy Shaikan, olyan ember, akinek sárkányvér folyik az ereiben, ami képessé teszi mások feltámasztására úgy, hogy isznak a véréből, ezáltal őket is Shaikan-ná változtatva.

A történet röviden annyi, hogy hősünk és testvérei észrevesznek egy csapat Sötét Elfet akit ostromolják a várukat, legyőzve a csapatokat, patriárkájuk Ur a sárkány azt az utasítást adja, hogy egyesítsék a fény erői (emberek/elfek/törpök). Mindez jól hangzik de hát ugye miétrt is lenne ilyen egyszerű. ^^ A történetből többet nem árulok el, de azt tudni kell, hogy többnyire ha egy frakcióval találkozunk mindig meg nyerni őket magunknak, több küldetés segítségével, hogy oldalunkra álljanak. Frakciókról szólva, van a már említett Real, vannak a Klánok (orkok/barbárok/trollok) és a Pact (Sötét Elfek/Gargoyle-ok/Árnyak).

  • Küldetések

A fő történetszáltól eltekintve, temérdek mennyiségű mellékküldetéssel találkozhatunk, mint a vidd ez ide, csapj le pár monsztát, gyűjts össze ennyi meg annyi valamit.

Plusz, a játék elején mi magunk is kapunk egy úgynevezett saját területet, ami a mi kis birtokunk lesz. Ez egy háborúk által leamortizált vár pár házzal, de ahogy megoldjuk a ránk bízott küldetéseket, egyre jobban visszanyerni régi fényét. Kastélyfalat kell építeni, pár harci egységet, támadásokat visszaverni stb.

Viszont bizonyos területekre nem lehet visszamenni, egészen a játék befejezéséig, ekkor jön egy üzenet, hogy gratulálunk a játék végére értél és innentől kezdve bárhova visszamehetünk a régi területekre.

Skill rendszert megemlítve, hősünket 2 irányba majd onnan még több fele lehet specializálni. Először csak, hogy harc vagy mágia majd később már lehet választani fegyverek páncélok és mágia fajták közül. Ezek új képességekkel ruházzák fel karakterünket, mint pl. gyógyítás, védelem növelése stb.

A játék története során egyedül saját karakterünk kap tapasztalati pontokat, minden más csapattársunk és egységünk a hősünkkel együtt fejlődik, tehát ha szintet lép karakterünk, mindenki más is +1 szinttel erősebb lesz.

  • Külcsíny

Grafikailag szerintem egy gyönyörű játékot kaptunk, a fák ringatóznak a szélben, változnak a napszakok, sokféle változatos tájat járhatunk majd be. Órákra le tudja foglalni az embert, plusz még a mellékküldetések, mert azoknál rengeteget kell rohangálni és emellett, még a térképek is hihetetlenül hatalmasra sikeredtek  , persze vannak teleportáló kövek amik segítenek a közlekedésben (ezek akkor aktiválódnak ha egy karakterünk elég közel van hozzá) de még úgy meglehetősen sok időt fogunk sétálgatással tölteni.😀

Remélem sokaknak megtetszett ez a játék, unalmas órákra tökéletesen megfelel.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: