Régi idők, nagy sorozatai (javítva 1.2)

Hali mindenki!

Unatkoztam és gondoltam Én is csinálok ilyen Top 10-es valamiket.😀

Jöjjenek hát azok a sokak által ismert sorozatok.

Változtattam kicsit a sorrenden.😀

  • 10. Xena

  • 9. Hercules

  • 8. A Dadus

  • 7. Robin Hood legújabb kalandjai

  • 6. Száguldó Vipera

  • 5. Walker a texasi kopó


  • 4. Knight Rider

  • 3. A Hegylakó

  • 2. A Szupercsapat

  • 1. Egy Rémrendes Család

5 hozzászólás a(z) Régi idők, nagy sorozatai (javítva 1.2) bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Anno nézegettem egyik-másikat (az első 3 epic volt), de mai fejjel némelyik már vígjátéknak is gagyi.

  2. Wagner szerint:

    a Knight Rider-t kellett volna az első helyre tenni. Az első három sorozat még jó volt, a többi gagyi.
    És hol marad a Kaliforniába jöttem (Will Smith), Kung Fu, Mekgájver, Conan a barbár (lol), Sliders, Baywatch és a gagyi Mortal Kombat Conquest?
    A Száguldó Vipera szarság hogyan előzi meg a Knight Rider-t?

  3. thunder21 szerint:

    Tudom, hogy még volt egy csomó, de most csak ennyi jutott eszembe hirtelen.
    Majd csinálok egy másik Top 10-es régi sorozatokat.😉
    Jól van, akkor majd kicserélem a kettőt.😉

  4. Soa Mark szerint:

    A Rém Rendes családot nem rég szedtem le a maga 47 gigás magyar szinkronos dvd-ripjével és újra nézve talán ez leginkább az a sorozat amin még mindig ugyan úgy röhögök mint régen😀

  5. thunder21 szerint:

    Pontosan, a Rémrendes Család egy olyan sorozat, amit ha 20-szor kezdenek előről, akkor is leül az ember és végignézi és jókat röhög rajta megint.😀

Vélemény, hozzászólás?

