Javítások, kiegészítések

Hali mindenki!

Wagner felhívásának köszönhetően észrevettem, hogy ami post-okat eddig írtam kicsit hibásak és hiányosak.

Ezeket már mind sikerült kijavítanom.

Egyes postokat kiegészítettem plusz szövegekkel, képekkel és kijavítottam a nyelvtani hibákat is.

Tehát érdemes átnézni mindegyik post-omat újra, úgysem írtam eddig valami sokat.😀

Még egyszer köszönöm az észrevételeket Wagner-nek.😀

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Wagner szerint:

    Nincs mit : )
    Amúgy meg mikor érsz má’ rá bameg?

Vélemény, hozzászólás?

