Total Annihilation

Lehet, hogy nem kis túlzással, de most a világ egyik legjobb stratégiai játékáról lesz szó, a Total Annihilation-ról, ezt a csodát 1997-ben csinálta a Cavedog Entertainment és a csapatban volt Chris Taylor, akinek a nevéhez fűződik az ugyancsak híres Supreme Commander.

Na de lássuk is a játékot.

  • Játékmenet

A játék egész története 2 oldal, a Core és az Arm örökös harcáról szól majd.

Kezdeti egységünk csupán maga a Commander lesz, ő készít minden épületet, emellett harcban is igen jól megállja a helyét.

Örök két nyersanyagunk a Metal és az Energy lesz. Előbbi az egész térképen megtalálható, bizonyos épületeket kell ráépítenünk, hogy elinduljon az utánpótlás de még így is szűkében leszünk belőle mert hamar kimerülnek és így muszály lesz felfedezni a térkép minden részét. Utóbbit pedig nap és szélkollektorok segítségével tudjuk összegyűjteni. Természetesen vannak olyan épületek, amikkel át lehet konvertálni az energiát, metal-lá bár ezek annyira lassú ütemben teszik ezt, hogy nem éri meg megépíteni.

Meg kell említeni, hogy az elhullott egységeket és a lerombolt épületek fel lehet szedni és így metal-t lehet nyerni belőlük.

Eleinte csupán alap épületeket tudunk emelni, amik  elősegítik magasabb szintűek elérését és ahogy haladunk előre fejlettebb és jobb épületek, erősebb és komolyabb egységek lesznek elérhetők, mint pl. a reptér, hajógyár és ezek fejlettebb verziói.

  • Harc

A jó játékhoz elengedhetetlen, hogy jól menedzseljük a bázist, erős sereget csináljunk, fejlődjünk minél gyorsabban és folyamatosan figyeljük az ellenfelünket is.

A játék során több féle egységgel fogunk találkozni, mint pl. hajókkal, repülőkkel, tengeralattjárókkal, mech-ekkel stb.

Tech szinttől függően egyre és egyre csak tovább fog tartani a jobb egységek elkészítése, természetesen ezek jobban is meg fogják állni a helyüket, harc során.

Ez a játék volt az első amiben radar is szerepet kapott, így észre lehett venni az ellenfelünket még mielőtt elérte volna a bázisunkat. Viszont, hogy ellensúlyozzák ezt, álcázó berendézeseket és ezek mobil verzióit is meg tudjuk építeni. Valamint szintén elsőnek számít még olyan szempontból is ez a játék, hogy itt körülbellül 1.000 egségünk lehet egyszerre a térképen.

  • Sztori

A játék története 2 oldalt mutat be nekünk:

Core: akik elhagyva szinte minden emberségüket, gépekké alakították át magukat

Arms: olyan emberek akik ezt az átalakítósdit visszautasították, hogy megőrizhessék emberiségüket

A kampány a két oldalra külön-külön fókuszál, így megismerhetjük mindkettejük történetét. Feladataink többnyire valaminek a megszerzéséből, az ellenfél legyőzéséből, valaminek a megvédéséből egy ellenséges egység megszerzéséből fognak állni.

A történet folyamán több helyszínt is be fogunk járni, mint pl. dzsungelek, havas tájak, sivatagok stb.

  • Összegzés

Ez a játék egy alap az én részemről, az egyik, ha nem a legjobb stratégiai játék amit eddig csináltak.

Aki esetleg még nem ismerné vagy nem játszott még vele az mindenképpen adjon neki egy esélyt, tutira meg fog tetszeni neki, még ha nem egy nagy stratégiai játék fun az illető.😀

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: