MUGEN Random Fight – Wagner vs Thunder

10 hozzászólás a(z) MUGEN Random Fight – Wagner vs Thunder bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Te amúgy ugyan azt a Mugent használod, mint Wagner? Csak mert a charok elég hasonlók… Nem azért hogy baj, csak kérdezem.🙂

  2. Wagner szerint:

    Neki nincs is Mugenje, ezt nálunk vettük fel.

  3. Péter szerint:

    Ja okés, én ezt nem tudtam.🙂

  4. Wagner szerint:

    Még valamikor volt neki de letörölte és nem hajlandó megint feltenni a gépére.🙂

  5. Péter szerint:

    Egyik haverom is ilyen, ő azzal indokolja, hogy “mert nem tudom feltölteni” erre én: “De haver, itt az enyém, megmondod mi nem kell belőle, aztán átviszed pendrive-on”. erre ő: “Áh inkább nem, majd itt játszunk vele nálad.”😀

  6. Thunder szerint:

    Csak lustaságból nincsen még.😀 Amúgy tegnap álltam neki összedobni egyet, de letöröltem mert normális screen pack-ot nem tudtam találni.:/
    Egyet mondjuk sikerült, BattleCry volt a neve, sok karakterhellyel és hi-res-es volt, csak a nem, tudtam kicserélni az életerő jelzőket valahogyan, nem tudom mi volt a baj és letöröltem…
    Majd Wagner-től elhozom, ha megyek legközelebb.😉
    Mugen-infantry-n meg Mugenfury-n nézegettem amúgy.

  7. Péter szerint:

    Hi-res mugen-ek nem jók, ezt már tapasztaltuk Wagner-el mindketten. A barok tű élesek, de a charok sokkal pixelesebbek, mint ha sima Winmugen-el tolnád, ráadásul nagyon sok char nem is működik az újfajta mugen-ekben. Még mindig a 2003-mas verzió a legjobb, legstabilabb.

    Screenpacknak amúgy én az EVE-t ajánlom, mert több mint 700 char fér bele. Nekem van benne eddig 92.🙂

    Mugeninfantry amúgy elsősorban pályák keresésére a legjobb, charokat én úgy szoktam összeszedni, hogy esnips-ra beírom, aztán megnyitok párat, és amelyik a legnagyobb méretű, azt letöltöm.

  8. Wagner szerint:

    Majd nézünk neked jó screenpack-et, nehogy már ugyanaz legyen.🙂 Amúgy Winmugen plus a legjobb, randomselect-ről lehet leszedni, a hi-rest és a low-rest is támogatja. Az újak tényleg szarok, nagyon pixelesek a régi karik és fel lesznek nagyítva, a régi pályákat se támogatják mind.

  9. Péter szerint:

    Amit még érdemes lehet feltenni az a Unofficial No Limit Winmugen Patch:

    1. Cancel character limit ( 2 > 65535 )
    2. Cancel mode limit
    3. Cancel 10 minutes limit
    4. Remove 2005/7 red bar alert
    5. fix random stage shutdown error
    6. Some force debug mode fix (change null font to some fix)
    + Fix force debug font in VS scene and Select scene
    + Eneble erase debug screen from Ctrl-D
    + Disable force debug screen in round start
    + Disable force life value in lifebar
    7. fix team coop 1p mode bug

    Innét le lehet tölteni: http://unofficialp.y.ribbon.to/index.html

  10. Thunder szerint:

    Most már van MUGEN-em nekem is.😀 Elhoztam Wagner-től, csak át kell válogatnom a karaktereket, mert van pár ami nem jön be túlzottan.😀

Vélemény, hozzászólás?

