Egy kis Felix és Gotrek előretekintés

Gondoltam összedobok egy kis összeállítást arról, hogy még milyen regények fognak megjelenni a 2 hős kalandjairól.

  • Elfslayer

Egy templomba igyekeznek, hogy megakadályozzanak egy sötét elfet, hogy a Harp of Ruin nevezetű hangszerrel🙂, elpusztítsa Ulthuan szigetét és Nagarythe elsüllyedt városát pedig kiemelje a tengerből.

  • Shamanslayer

2 káoszfajzat, egy varázsló és egy hadúr, akik gonosz mágia segítségével minden embert szörnnyé akarnak változtatni, hogy így el tudják foglalni az Óvilágot.

  • Slayer of the Storm God

Stormfels, a Viharisten el akarja foglalni Marienburg városát, hogy ő legyen a Birodalom új uralkodója. Ez csak hangoskönyv formájában jelent meg.

  • Zombieslayer

Ennek a könyvnek a történetéről, még nem tudni semmit.

7 hozzászólás a(z) Egy kis Felix és Gotrek előretekintés bejegyzéshez

  1. Gotrek szerint:

    Hi! Jól látom h. a Zombieslayer borítóján Gotreknek a jobb! szemén van a kötés? Pedig a balt vesztette el… :O

  2. Gotrek szerint:

    Biztos jó lesz, a blacklibrary oldalán bele is lehet olvasni, persze ánglius nyelven🙂 De azért ez a nyomtatási hiba csöppet durva… bár lehet csak én vok ilyen szőrszálhasogató😀

    • Thunder szerint:

      Nem hiszem, de azért tényleg figyelhetnének a részletekre.🙂
      Amúgy neked melyik könyv tetszett a legjobban eddig? Nekem a Sárkányvadász, mert ott egy tök jó kis csapat jött össze, amikor csatlakozott hozzájuk több Trollvadász is.😀

  3. Gotrek szerint:

    Nos, igen nehezemre esne kiválasztani 1 könyvet az eddig megjelentek közül, mivel mindegyiket imádom és többször is végigolvastam. Mindnek van vmilyen magával ragadó “varázsa” mely nem engedi, hogy letedd a könyvet míg a végére nem értél🙂 A harcokat szeretem a legjobban, abban a naturális formában megírva, ahogy King és később Long is teszi. De sztem nagyon jól leírják a “terepet” a különböző fajokat, minden rendesen részletezve ám mégsem unalmasan… talán azt mondhatnám h nekem a kedvenc mindig a legújabb könyv + az addig megjelent többi :D:D már nagyon várom az Elfvadászt és az azt követő Sámánvadászt is bár annak fordítása csak most kezdődött el. Visszatérnek majd “régi” ismerősök, kiket nem lett volna szabad ily sokáig elhanyagolni sztem🙂 gondolok itt Max-ra ill Snorri-ra….

    • Thunder szerint:

      Persze, Én is mindegyik könyvet szeretem, csak abban részben volt a legtöbb humor.🙂
      Amúgy meg nem értem, hogy miért kellett 20 évet ugrani a történetben?:/ Annyit mondtak Felixről meg Gotrekről, hogy jártak erre meg arra és kész. És azokkal a kalandokkal mi lesz? Az oké, hogy majd Ulrikáról meg Thanquolról lesz külön 2-2 könyv, hogy merre jártak, na meg persze Max meg Snorri.😀

Vélemény, hozzászólás?

