One Piece LOL

Eredetileg ezt egy olyan post-nak szántam, amiben leírom, hogy mennyire király a 3 Admiral a One Piece-ben, de közben észrevettem a képen 2 dolgot, amire azt mondtam, hogy LOL és inkább máskor írom azt meg. És, hogy mi a 2 hiba?

Az első, ha jobban megnézitek Kizaru (bal oldalon) ábrázata elég érdekesre sikerült és hihetetlen bárgyú képe lett. Bár igaz, hogy folyton idétlen/meglepett/értetlen képet vág, de ez valami kegyetlen lett. Jó az is igaz, hogy a ráncokat is meg kell valahogy rajzolni.🙂 Aokiji-vel (jobb oldalon) nincs semmi gond.

A második, pedig, hogy elég érdekesen áll a keresztebe tett lábuk (Kizaru és Akainu (középen)). Pontosabban a bokájuk…ugye? Már a látvány is fájdalmat okoz, mert ember nem képes így kifordítani a bokáját. LOL😀

Ennyi lett volna az egész, majd legközelebb megírom, hogy mennyire jó ez a 3 karakter.

19 hozzászólás a(z) One Piece LOL bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Nem rossz sorozat, de ebben is akadnak jócskán drawing failok.😀

  2. Wagner szerint:

    Aoikiji-vel nincs semmi gond? Pedig elég érdekesen néz ki az ő feje is.🙂

  3. Péter szerint:

    Ennél jobbat is találtam: http://peter1989.files.wordpress.com/2010/09/one-piece-fail-2.png

    Grafikailag elég suta tud lenni a One Piece. =P

  4. Wagner szerint:

    Nekem nem rémlik ez a rész így ránézésre. Azt se tudnám megmondani, hogy melyik arc-ból való. De honnan tudod, hogy az egyik Zoro nem Bon Clay (Mr. 2) az alakváltó?
    =)

  5. Péter szerint:

    Mindenesetre az biztos, hogy a One Piece nem egy grafikai bravúr… =)

  6. Wagner szerint:

    Igen, ha te mondod akkor biztos így van.

  7. Péter szerint:

    Ja igen, bocs, elfelejtettem, hogy ami neked tetszik azt nem szabad negatív kritikával illetni.

  8. Thunder szerint:

    Nem úgy értette szerintem. De a One Piece-t, nem is a grafikája miatt szeretjük.🙂

  9. Péter szerint:

    Ez is igaz, Mugen-hez próbáltam keresni valami nem chibi editet, de csak egy beta Luffy-t találtam. =(

  10. Wagner szerint:

    Azt a béta Luffy-t én is leszedtem régebben. De az valami félelmetesen retard lett. Azon kívül tényleg csak chibiket lehet találni.
    Egyébként nekem bejön a One Piece grafikáját, pont azért mert nem úgy néz ki mint az átlag. Az meg tény, hogy akadnak elrajzolások itt is, de rohadt jó jelenetek is előfordulnak awesome animációval.

    És még mindig fényévekkel jobb mint az ellenfelei (grafikában is). Ha még vannak egyáltalán.

Vélemény, hozzászólás?

