A Warhammer 40.000 Commander-ei pár szóban

Köztudott, hogy a Warhammer 40.000-ben, minden parancsnoki egység erőben, jóval felülmúlja a saját seregében található összes többi katonáját. Ők hihetetlenül sok életerőponttal, több morállal és nagy sebzéssel rendelkeznek. Most az Ő bemutatásuk következik.

Nézzük őket ABC sorrendben.

Chaos

Chaos Lord – Erős közelharci fajta, aurájával képes támadási pontot adni szövetségeseinek és magának is, Démoni erővel is felruházható egy időre, valamint Démon Prince-é tud alakulni, így téve nagyobb hatalomra és erőre

Chaos Sorcerer – Varázsló, aki a Warp-ból meríti az erejét, így tudja limitálni az ellenség mozgását és robbanó gömböket is tud idézni egy adott területre

Eldar

Farseer – Boszorkány, inkább hátsó vonalbeli. Erős területre ható mágiákat ismer, ami gyalogost/gépeket/épületeket is tud sebezni és több morált tud adni seregeinek

Seer Council – Több Warlock-ból álló osztag, inkább csak fizikai erejükre támaszkodnak, de ők is meg tudják növelni a moráljukat.

Harlequin – A Nevető Isten szolgái, igazából nem teljesen Commander egység, mert nem lehet csapatokhoz csatolni. Ide-oda ugráló tánccal tudja szétszórni az ellent vagy egy valakinek hatalmasat besebezni.

Imperial Guard

Command Squad – Valószínűleg a leggyengébb parancsnoki osztag, de több tagból áll. Az Imperial General az alap és hozzá lehet rendelni Comissar-t(morál+életerő regenerálás), Priest-et (plusz életerő és sebzés bónusz) és Psyker-t (erős varázslatok). Így rengeteg speciális képességgel fog rendelkezni, mint a sebezhetetlenség kis időre, villámok, bombázás hívása.

Vindicare mesterlövész – Brutálisan erős távcsöves puskával van felszerelve, ami olyan erős, hogy bármilyen gyalogos vagy Commander egységet simán elintéz, továbbá láthatatlan.

Necron

Necron Lord – Azon kívül, hogy nagyon erős, képes 3 féle rúnával ellátni magát, ami vagy őt vagy a seregét erősíti, esetleg sebzi/gyengíti az ellent. Egyik legerősebb képessége a feltámasztás és magára tudja ölteni sötét isteneinek alakját, így válva a Nightbringer-ré.

Nincs Másodlagos Commander-ük.

Orks

Warboss – Talán a játék legerősebb Commander-e. Csak sok fejlesztés és építkezés után lehet előhozni. Nagyon sok életereje van, nagy sebzése és morálja is. Csatakiáltásával támadó pontokat/sebesség növekedést/morálra immunitást tud adni a közeli egységeinek.

Big Mek – Erős és tud teleportálni, ha osztaghoz van csatolva, akkor az egész osztag is megy vele. Meg tudja javítani a gépeket és épületeket.

Space Marine

Force Commander – Majdnem mint a Chaos Lord, csak neki csatakiáltása és bónuszokat adó aurája van és képes bombázást is indítani.

Chaplain – Nagyon erős és életerő regeneráló aurája van. Egy célzott osztagra rá tud kiáltani, így nullára csökkenti azok morálját és le is lassítja őket.

Libraryan – Nagy hatalmú psyker, területre sebez mágiájával, csökkenti az ellen morál regenerálódását és sebezhetetlenné tudja tenni a körülötte levőket.

Tau

XV22 Battlesuit – Nincs közelharci sebzése, ám rengeteg távolsági fegyverrel fel lehet szerelni, így gyakorlatilag senki sem tud a közelébe érni.

Ethreal – Bónusz életerőt, morált és sebzést ad minden Tau egységnek. Elit testőröket tud idézni, lézercsapást egy területre és klónozni tud egy egységet, de az nem tud sebezni.

6 hozzászólás a(z) A Warhammer 40.000 Commander-ei pár szóban bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    A Vindicare Assassin csak akkor láthatatlan, ha kifejleszted neki (v1.2 patch).

    Ethreal-nál kihagytad, hogy ha meghal, az összes gyalogos egység morálja megtörik, és velük együtt minden épület, jármű védelme megcsappan egy időre.

  2. Péter szerint:

    Azért eléggé észre lehet, amikor megfordítod vele a csata kimenetelét. =)

    Patchet meg mindenképp rakd fel, 1.1 majd 1.2. Egy csomó baromságot megszüntet.

    • Thunder szerint:

      Baromság alatt milyen hibára gondolsz? Jól van, akkor majd felrakom, de azt is olvastam a patch-ről, hogy pl. a Necron-ok meg a Space Marine-ok túl lesznek így tápolva, míg a Tau meg az Imperial Guard gyengébb lesz.😦

  3. Péter szerint:

    Hülyeség, nem lesznek túltápolva, sőt több fegyver sebzése vissza lesz véve. Necron-nál a Heavy Destroyer-ök fegyverei kaptak nagyobb sebzést. Tau-ra meg rá is fért a redukálás, mert a fire team-ek túl ellenállóak voltak. IMP semmivel se gyengébb, Hellhound damage-ét vették vissza.

    Bővebben: http://dawnofwar.filefront.com/file/Dark_Crusade_Patch;76996

    • Thunder szerint:

      Jah, Én is itt néztem.🙂
      Az már az elején furcsa volt, hogy a Chaplain-t miért nem lehet csatolni csapatokhoz…:/
      A Necron akkor is túl tápolt, Necron Lord a játék elején mindig zavaró, ha lecsapom a bázisomon belül, akkor meg ottmarad ugye.:/
      Még jó, hogy Imperial Guard-al be lehet vonulni az épületeikbe és onnan lőni. ^^
      Tau-nál mondjuk, jó, hogy a Broadside Battlesuit akkor már csak 1 tagú, a 3 kicsit durva volt, akkor 2 osztag szinte bármilyen támadást visszavert.😀

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: