Rajzfilmek ma és régen

Nosztalgia time! Csak úgy eszembe jutott, hogy milyen rajzfilmeket nyomatnak újabban a tv-ben meg miféle animek jelennek meg mostanság, gondoltam hasonlítsuk össze már a régebbi netán már klasszikusnak számító darabokkal őket.

A két Kőkorszaki Szaki kalandjai, mindig is tele voltak humorral és nem utolsó sorban a folyamatos rímekben való beszélgetés felejthetetlen.

Mindig is Tomnak szurkoltam mert Jerry egy szemét volt, de attól még felejthetetlen minden rész.

A pattogó medvék, akik mindig megmentették a királyságot Ixor-tól és a szörnyeitől.

A törpicsekek, akik mindig túljártak Hókuszpók és Sziamiaú eszén.

Felejthetetlen, kár, hogy már nem megy.

Enyhén elvolt humora volt, de élvezhető volt.

Még amikor indult a Fox Kids csatorna régen, akkor adták, nekem tetszett, rengeteg paródiával volt tele.

Gézengúz Gusztiék sikertelen próbálkozásai, hogy utolérjék a galambot.

Flúgos Futam, érdekes és vicces szereplőkkel és járművekkel.

Batman epic, ennyi.

Animeket most direkt nem emeltem ki, mert anno, amikor ezek a műsorok futottak még nem nagyon voltak nálunk ismertek. Igaz volt Dragon Ball meg Pokemon, de ennyi nem több.

Bár, ha már megemlítettem őket, pár szóban. Régen kevesebb ám igényesebb animek voltak. Persze nem vagyok nagy animes, de figyelememmel követem, hogy miket adnak ki és az őszi megjelenéstől megint csak nem vagyok elragadtatva.

Valamint meg lehet nézni, hogy egyes rajzfilm csatornákat, hogyan elrontottak, hogy tini filmeket adnak rajta, meg felváltják az igazi rajzfilmeket, az újabb, gagyik. Persze köztük is van 1-1 amit meg lehet nézni, de arra is azt mondja az ember, hogy hát ebből néhány rész is elég.

Haladni kel a korral természetesen, de a régi mesék 10x vagy 100x többet érnek mint egyes maiak.🙂

12 hozzászólás a(z) Rajzfilmek ma és régen bejegyzéshez

  1. dodgers20 szerint:

    Az utolsó mondattal jobban nem is érthetnék egyet. Egyszerűen tényleg akkora változás állt be akár csak a kora 2000-es évekhez képest is, hogy inkább a negatív oldalra billent a minőségi mérleg. Ilyen esetekben örülök kimondottan annak, hogy nem most vagyok 9-10 éves.

    Süsü keselyű, Batman, és a Kullancs valóban epic, jó, hogy beraktad őket.🙂

    • Thunder szerint:

      Örülök neki, hogy van egyetértés.😀 A Kullancsra pedig azt hittem, hogy nem nagyon fog rémleni, de a parodizálások meg a bossok, azok nagyon-nagyok voltak benne mindig.
      Egyre több gagyit csinálnak sajnos.😦

  2. Wagner szerint:

    Ezek közül mind jó kivétel a Smurfs meg a Gumimacik, azokat nem szerettem. Még írhattál volna hozzá egy csomó minden mást is amik jobbak voltak.
    A másik meg, hogy a Dragon Ball mellett is mentek animék: Sailor Moon, Manóvári Manók, Pálya Ördögei. Nem csak DB, Poke volt régen.
    Az új animék közül én sem tudok választani. Az Iron Man-be néztem bele de baromi unalmas.

    • Thunder szerint:

      Most csak ennyi jutott eszembe, tudom, hogy még volt bőven.🙂 Tapsi Hapsi, Gyalogkakukk stb.
      Tényleg, azokról az animekről el is felejtkeztem, de a Manós nem rémlik. De most jut eszembe, hogy volt valami röplabdás is, asszem Mila a Szupersztár vagy mi volt a rendes címe.🙂
      Új animek hát igen, néha-néha ha 1 olyan van ami tetszik.

  3. Péter szerint:

    Tapsit meg a többit össze lehet foglalni úgy, hogy Looney Tunes, kész. =) A Flinstonest sohasem szerettem, a Dastardly and Muttley in Their Flying Machines pedig idegesített, hogy sohasem tudják elkapni azt a köcsög postagalambot. Komolyan, még a Roadrunner is szimpatikusabb volt, pedig ott is mindig a farkasnak drukkoltam. =) A többi epic, bár a Nicktoonest (Ren & Stimpy, Rocko, Angry Beavers) teljesen kihagytad.

    Az animu választékot meg inkább nem minősíteném, egyedül a Pantyt szándékozom belőle megnézni.

  4. Péter szerint:

    Egy valamit amúgy sohasem fogok megérteni, hogy van az, hogy mindenki emlékszik a Wacky Racers, és a Dastardly and Muttley in Their Flying Machines rajzfilmekre, ugyanakkor a The Perils of Penelope Pitstop-ról pedig mindenki elfelejtkezik, amikor ugyan úgy ment az is a Cartoon-on. =)

    Tényleg, Hong Kong Fui? Az is jó volt. =)

  5. Wagner szerint:

    A Perils-re meg a Fui-ra is emlékszem. De anno nem értettem belőle semmit.

  6. Thunder szerint:

    A Peril nem rémlik, de a Fu-s az poén volt.🙂
    Meg volt még a Top Cat is.
    Jah, az Action League Now-ra gondoltam, felejthetetlen.

  7. Skydragon szerint:

    Én inkább rajzfilmrendezői szempontból közelítem meg a dolgot és azt mondom, hogy amit Rob Renzetti, Craig McCracken, és Genndy Tartakovsky csinált akkoriban a CN-nél, az felejthetetlen és máig megismételhetetlen bravúr.
    A Merry melodies és a Looney toons pedig azt bizonyítja, hogy már az 50-es évektől/ben is képesek voltak olyat alkotni, ami ma a klasszikus és legendás rajzfilmeket és rendezőiket jelenti:
    Tex Avery, Friz Freleng, Chuck Jones, Robert McKimson, Ken Harris etcetc.
    (És természetesen akkoriban a Nickelodon is tele volt jobbnál-jobb dolgokkal.)

    • Thunder szerint:

      Az elvárások változnak sajnos. Régebben egy jó humorral ellátott rajzfilmet simán megnézett bárki. Ma már ez nem elég. Ha már nincs benne sok akció akkor már nem is jó.😦

Vélemény, hozzászólás?

