Kipróbáltam a Soul Calibur: Broken Destiny-t (PSP) … tetszett

Ezt a sorozatot szerintem nem kell bemutatni senkinek, aki nem ismerné, az olvassa el egyik írásomat a 2. részről itt.

Most inkább csak az újításokat írom le, mivel az előző post-ban mindent felvázoltam.

Azért térjünk ki a Charakter Select képernyőre. Felfedezhetjük az összes eddigi karit, plusz 2-3 újat. Azért mondok 3-at, mert mivel a PS3-as 4. részhez még nem volt szerencsém és így csak most tudtam kipróbálni Hilde-t (róla kicsit lejjebb), de  a másik szereplő egy Dampierre nevű úriember, a másik pedig nem más, mint Kratos.

Mellékesen, tudom, hogy a PSP nem új dolog, de Én még mindig ámuldozok rajta, hogy milyen grafikát tud mutatni.😀

A csataterek még mindig fantasztikusan néznek ki, mint mindegyik részben. Itt van 2 példa is erre.

Kicsit a 3 új kariról:

Hilde


Érdekes harci stílusa van, mert vagy nagyon közel kell lennünk az ellenhez a rövid kard miatt, vagy messziről a lándzsával támadunk, persze akinek jobban megy, az nem törődik ezzel, de mivel először játszottam eme karival, íg érdekes volt, de kimondottan tetszett.

Kratos


Az egyetlen, Kratos. A mozdulatait egész szépen átültették a PS verzióból, bár kicsit túlzásnak tűnnek az isteni erők használata, a többi szereplővel szemben.😀

Dampierre


Kinézetre valami fantasztikus lett, a harci technikája, meg mint mindenkinek, egyedi. Jól illeszkedik a játékba.

Végezetül, szerintem egy fantasztikus játék lett. Siegfried-del és Nightmare-el megy még mindig a legjobban, esetleg még Cassandrával.😀

7 hozzászólás a(z) Kipróbáltam a Soul Calibur: Broken Destiny-t (PSP) … tetszett bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Nem tűnik rossznak, egy próbát biztos megérne. =)

    • Thunder szerint:

      Simán, és szerintem meg is kedvelnéd. Ha tetszettek az eddigi részek, akkor meg főleg. Annak ellenére, hogy nem bírod Kratos karakterét, még úgy is megéri játszani vele.😀

  2. Péter szerint:

    Attól hogy a God of War nem tetszik és maga Kratos se túl szimpatikus, egy bunyós gameben még el lehet vele baromkodni, vagy ha más nem, jól elverni. =) Pl: Lucyt, Suzumiyát, Mikut se kedvelem, de a Mugenemben benne vannak. =D

  3. Thunder szerint:

    Jah, igaz, mint írtam a kombói egész jók lettek. Meg Kratos benne lesz az új Mortal Kombat-ban is, majd arról is lesz egy post.😀

  4. Péter szerint:

    Hát… oda már nem igazán értem minek kell, de a Mortal-ból is nekem a 2 volt még az igazi. =)

    Apropó, Overlord 2-őt, Prototype-ot kipróbáltad már azóta?

  5. Thunder szerint:

    Pedig sokan azt mondják, hogy oda jobban illik, mint a Soul Calibur-ba, mivel Kratos ugye nem éppen kedvesen bánik az ellenségeivel.
    Jah, addig még nem jutottam el.😦 Visszaraktam a Robin Hood: The Legend of Sherwood-ot, most azzal szórakozok, megunhatatlan, majd írok arról is.😀

  6. Péter szerint:

    A Desperados jobban tetszett, lényegében annak a klónja.

Vélemény, hozzászólás?

