Rajzaim #1

Wagner képei arra ösztönöztek, hogy Én is felrakjam pár régebbi rajzomat.

Robert és Mary

Iori és Whip

Ralf és Athena

Tsunade


Ha pedig tetszettek, akkor lehet a többit is felrakom, meg újból nekiállok rajzolgatni Én is.😀

8 hozzászólás a(z) Rajzaim #1 bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Nem rosszak ezek se, nekem még ennyi se megy, csak a Dzsipszi Blaster…😄

  2. Péter szerint:

    Színessel amúgy nem próbálkoztál még?

    • Thunder szerint:

      Gondolkodtam már rajta, majd ha most újra nekiállok rajzolni, akkor csinálok olyanokat is. Csak a színes kicsit macerásabb, mert az nehezebb javítani.😀

  3. Wagner szerint:

    Ezekre emlékszem még jó régről, tetszik az egyszerű vonalkázás. Robert lett a legjobb szerintem, bár a füle olyan mintha Rugal meghúzta volna jó erősen. : )

  4. Wagner szerint:

    Ja, de ha nem tettél volna bele árnyékokat akkor sima kontúr rajznak pont jó lenne.

Vélemény, hozzászólás?

