Overlord 2

Péter ajánlására kipróbáltam a folytatást és nem kellett csalódnom, valóban sokkalta jobb lett mint amilyen az első rész volt.

Korábbi Overlord-os bejegyzésemet (a Trine-nal együtt)  itt olvashatjátok -> Overlord és Trine

Az újításokról:

  • Grafika szebb, részletesebb lett
  • Az karakter irányítás és a minionok útkeresése javult
  • Új Overlord
  • A kegyencek több dolgot tudnak és már hátasaik is vannak (kivéve a kékeket)
  • Több Mistress
  • Új torony
  • Egyszerűbb fegyver/páncél kovácsolás
  • A kegyenceket lehet fejleszteni és újraéleszteni
  • Könnyebb a mágikus képességeket fejleszteni
  • Most már nem Jó vagy Rossz között választhatunk, hanem helyettük Leigázás vagy Pusztítás van
  • Több, szebb pálya
  • Hajók és ostromgépek irányítása
  • Adott pontokon egyik lényünk bőrébe bújhatunk

Ami maradt a régi:

  • A segítőnk ugyanúgy Gnarl lesz
  • A szokásos 4 féle egység
  • 3 féle páncél és fegyver
  • Torony kinézete az Úrnőtől függ

Már az elején megtetszett és ahogy haladtam előbbre a játékban, egyre jobban úgy gondoltam, hogy az első részt túlszárnyalta teljesen. A humor ugyanúgy megtalálható benne, mint az előzőben. Az újítások csak jót tettek a játéknak. A pályák ötletes kidolgozása és hossza is csak előnyére vált, valamint így sokallta élvezhetőbbé vált. Viszont itt megint úgy tapasztaltam, hogy jobb rendesnek lenni, mert ha az Elnyomást választjuk, akkor a falusiak fegyvereket, páncélokat és egyéb dolgokat fognak készíteni mind a seregünk számára, mind a Nagyúrnak, igaz ha a Pusztítást választjuk, akkor meg sokkal erősebbek lesznek a varázslataink.

Tudom kicsit rövidre sikeredet, de majd még ki fogom egészíteni és dobok fel képeket is hamarosan.

4 hozzászólás a(z) Overlord 2 bejegyzéshez

  1. Péter szerint:

    Megmondtam én, hogy sokkal jobb, mint az 1. =)

    Az 1-en még nagyon látszott, hogy egy LotR paródia akarna lenni, még a 2 inkább már a fantasy, mese világokat parodizálja ki.

    Egyszer megpróbáltam úgy a játékot, hogy szétvertem, kiirtottam a falut, de semmi haszna nem volt. Az uralás sokkal jobb, mert nem csak hogy jól feltápolhatod a minionjaidat, de még időről-időre adóznak is a falusiak, nem is keveset.

    Talán csak a vége felé vesztett kicsit a varázsából a játék, de addig nagyon élveztem. Igaz az 1000 gnom megölése már kicsit fárasztó volt.

  2. Thunder szerint:

    Sokkal egyszerűbb az uralás módszer, a minionok fejlesztése miatt, ahogy írtad. Az 1000 gnómos küldi meg nem volt annyira gáz, hiszen csak jó párszor kellett végigmenni néhány pályarészen.😀

  3. Péter szerint:

    A legegyszerűbb azon a részen megcsinálni, ahol a zöldek fészkét kell kimenteni azoknál a romoknál. Ott van egy rész, ahol végtelenül özönlenek a kis genyók, és gyorsan le lehet őket gyakni.

    Kíváncsi leszek lesz e 3. rész, jó lenne. =)

  4. Thunder szerint:

    Jaja tényleg, úgy már sokkal egyszerűbb volt. Remélem Én is, hogy csinálnak neki még folytatást, mert ez az a játék ami megérdemli ezt.🙂

Vélemény, hozzászólás?

