Blog statisztikák mostanság

Mivel kimaradt amikor írtam, hogy már a 20.000-es nézettséget is túlhaladta a blogom, most pótlom a hiányosságot.

Legtöbben ezekről a blogokról jönnek

Wagner – 785

Péter – 731

Dodgers – 74

Legkedveltebb keresőszavak

Overlord – 1,929

Hupikék törpikék – 538

Darksiders – 442

Legolvasottabb bejegyzéseim

Overlord és Trine  – 2,286

Játékmegjelenések 2011-ben – 2,202

Rajzfilmek ma és régen – 1,887

Tőlem legtöbbet nézett blogok

Péter -114

Wagner – 110

Junchi – 31

Eddig összesen 77 bejegyzést írtam, 364 x szóltatok hozzá az írásaimhoz, 13 kategóriát csináltam és 250 címkét adtam hozzá a postjaimhoz.

Végére megjegyzésként még hozzáfűzném, hogy a blog látogatottsága még mindig jó, annak ellenére is, hogy régen nem írtam semmi újat, de örülök neki, hogy attól függően olvassátok. Köszönöm mindenkinek.🙂

2 hozzászólás a(z) Blog statisztikák mostanság bejegyzéshez

  1. Wagner szerint:

    Thunder.
    Egy új poszt rendel.😀

  2. Thunder szerint:

    Tudom, holnapra kész is lesz.😀

Vélemény, hozzászólás?

